Naším novým office managerem je Ing. Monika Drábová. Její preciznost a záliba v organizačních činnostech pomohou využít čas našeho ošetřujícího teamu na maximum. Získáme tak ještě více prostoru pro Vás – naše klienty.
Ve Studiu 32 se bude věnovat objednávání klientů. Bude Vaším průvodcem a koordinátorem při plánování ošetření a následné léčbě. Neváhejte se proto na ní obrátit s tím, co Vás trápí a nestihli jste třeba říci v ordinaci.
Kromě dalších úkolů, které ji ve Studiu 32 čekají, mimo jiné zajistí i bezproblémové dodávky stovek druhů materiálů od desítek dodavatelů, které pro Vaši léčbu potřebujeme.
Ing. Monika Drábová je absolventkou PEF ČZU (Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze) obor Ekonomika a management. Dvě třetiny své profesní kariéry působila ve farmaceutických firmách jako podpora prodejního týmu a později asistentka finančního ředitele. Před nástupem na mateřskou dovolenou zastávala pozici office manager.
petra
Dobrý den, mohu znát váš názor na vstupní poplatek?
Přijde k vám potencionální pacient, ještě než mu odpovíte na
pozdrav a usadíte do křesla, musí uhradit poplatek za konzultaci.
Není to chybný marketing? Nebylo by účelnější a výhodnější nabídnout služby vstupní prohlídky zdarma a nabídnout služby?
Lékaři shání pacienty, aby si vydělali na živobytí nebo ne? O to komplikovanější je,když nevyužíváte platby přes pojišťovny.
Ing. Martina Škrdlantová
Dobrý den, nevím, jaký poplatek myslíte – jestli vstupní vyšetření či konzultaci. Tak jako tak klient hradí smluvenou částku až po výkonu, ne předem a už vůbec se předtím, než ho pozdravíme a usadíme do křesla. Jestli Vám nevyhovuje hradit nějakou částku za výkon, je možné nechat se vyšetřit i ošetřit „na pojišťovnu“. V rámci programu Basic nabízíme i vstupní vyšetření hrazené ZP, taktéž konzultace je hrazena ZP, jestliže Vás k nám odešle Váš praktický zubní lékař. Co se týká konzultací a vstupních vyšetření s detailním léčebným plánem (léčebný plán zabere lékaři připravit mimo ordinaci ještě asi 2-3 hodiny), není je možné provádět tak, jak uvádíte, i kdybychom rádi. Nevěřila byste, kolik klientů je chce „jen na něco zeptat“. Totéž praktikují u několika vybraných dalších lékařů. respektujeme to, ale nemůžeme tyto služby poskytovat v námi stanoveném detailním rozsahu zdarma. My preferujeme vztah založený na důvěře, aby si nás klient vybral jako toho, kdo se bude starat o jeho zubní zdraví a na základě vstupného vyšetření a detailního léčebného plánu se dále postupovalo.